Door middel van de confrontatiesessie, de pijnpunten in de business strategie blootleggen, onderkennen en aanpassen, waardoor de doelstellingen realistisch en haalbaar zijn.
Sales en Management
Bepalen Sales Strategie, Businessplannen, plan van aanpak, zowel tactisch als operationeel, begeleiding coaching en training van de salesorganisatie.
Business rendement
Vanuit het business- en marketingplan focus leggen op marge, winst en groei van de organisatie, waardoor continuïteit en recurrency gewaarborgd is.
Marketing en Communicatie
Ondersteunen bij het bepalen van de marketing- en communicatie
strategie, onderscheidend en uniek vermogen van de organisatie bepalen en "er toe doen" vaststellen, opzetten marketingcampagnes, keractiviteiten, visie en missie mee helpen bepalen.
Management Sourcing
Het beschikbaar stellen van ervaren gekwalificeerde managers op de gewenste inhoud en vakgebieden.
Coaching en begeleiding
Start- en scale ups begeleiden naar een hoger level, doelstellingen bepalen, plan van aanpak, midden en lange termijnstrategieën.